2018
– grudzień
8 tydzień: 24-29.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Kontynuacja projektowania ostatecznej wersji profilu podłużnego i planu sytuacyjnego dla S61 i DK64 wraz z dostosowaniem węzłów do nowych niwelet
- Kontynuacja projektowania belek mostowych
7 tydzień: 17-22.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Analiza wariantu niwelety S61 na odcinku km 1+970 – km 5+460 pod kątem zajętości terenu, wzmocnienia skarp wraz z odwodnieniem i robotami ziemnymi dla dwóch wariantów (górą i dołem)
- Analiza wariantu niwelety DK64 na odcinku km 3+820 – km 5+490 pod kątem zajętości terenu, wzmocnienia skarp wraz z odwodnieniem i robotami ziemnymi dla wariantu wg koncepcji programowej oraz optymalizacyjnego
- Projektowanie węzła Nowogród w dowiązaniu do niwelety S61 dołem
- Analiza możliwości odsunięcia dróg dojazdowych i zachowania pasa drogowego 15m oraz przeprojektowywanie dróg kolidujących ze skarpami S61 i DK64
- Określenie nośności podłoża pod obiekty – w wariancie bezpośrednim i pośrednim
- Określenie rozstawu oraz sprężenia belek mostowych
6 tydzień: 10-15.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Analiza odcinka 0+800 – 5+000 zamiana na przejścia pod obiektami WS-2, WS-5, WS-6
- Analiza odcinka 6+500 – 7+200 zamiana na przejścia pod obiektem WS-2
- Analiza odcinka 7+200 – 8+200 zamiana na przejścia pod obiektami WS-13 i WS-14
- Analiza odcinka 11+600 – 12+800 zamiana na przejścia pod obiektem WS-24
- Przeprojektowania odwodnienia S61
- Analiza zajęcia terenu poza liniami DSU
- Opracowanie wariantu niwelety: wersja niwelety z górą za wyjątkiem odcinka między WS-5 i WS-6 (przejście dołem)
- Opracowanie skorygowanych przekrojów ruchowych wiaduktów
- Kalkulacja wytrzymałości belek mostowych na zginanie oraz na uderzenia
- Opracowanie wymagań do uzupełniających badań geologicznych
5 tydzień: 03-08.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Optymalizacja niwelety S61 i pochyleń skarp oraz rowów
- Dostosowanie niwelet dróg poprzecznych pod i nad S61 wraz z rowami
- Analiza przekroi normalnych
- Analiza planu sytuacyjnego pod kątem zakresu skarp
- Analiza obiektu wd22 (dla różni skrajnych: 5 i 6m)
– listopad
4 tydzień: 26.XI-01.XII.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Optymalizacja niwelety S61: zmiana na odcinku km 1+400 – 2+000 ( upłynnienie niwelety); podniesienie niwelety na odcinku wykopu 4+400 – 5+000 ( brak miejsca na pasy drogowe); zmiana na odcinku 12+100 – 13+000, optymalizacja rowów
- Dostosowanie niwelet dróg poprzecznych pod i nad S61 wraz z rowami
- Optymalizacja niwelety DK64 oraz odwodnienia
- Analiza przekroi normalnych i ruchowych dla obiektów mostowych
- Analiza węzła nr 1 Łomża Zachód (dla różnych prędkości DK61)
3 tydzień: 19-24.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Optymalizacja niwelety S61,
- Dostosowanie niwelet dróg poprzecznych pod i nad S61 wraz z rowami,
- Optymalizacja niwelety Dk64,
- Analiza przekroi normalnych i ruchowych dla obiektów mostowych,
- Analiza ekonomiczna rozwiązań konstrukcyjnych obiektu MS-19,
- Rewizja programu prac projektowych,
- Wykonawca wystąpił o dane do analizy ruchowej.
- Wykonawca wystąpił do Wykonawców sąsiednich odcinków o dane umożliwiające uzgodnienie styków odcinków
2 tydzień: 12-17.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Omówienie z Projektantem dotychczasowego postępu prac projektowych
- Wizja lokalna terenu inwestycji
- Optymalizacja niwelety S61
- Dostosowanie niwelet dróg poprzecznych pod i nad S61 wraz z rowami
- Optymalizacja niwelety DK-64
1 tydzień: 1-10.XI.2018
W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
- Przekazanie Programu Zapewnienia Jakości do Inżyniera Kontraktu celem zaopiniowania
- Uzgodnienie szczegółowych warunków docelowej umowy podwykonawczej z Transprojekt Gdańsk oraz omówienie aspektów technicznych możliwych rozwiązań technologicznych głównych prac na kontrakcie
- Kontynuacja prac projektowych